Zwroty i reklamacje
  1. Warunki reklamacji
    1. Zakupiony w sklepie towar może być reklamowany z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonych odpowiednimi przepisami prawa, jeśli posiada wady stanowiące o jego niezgodności z zawartą umową sprzedaży. Reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie towaru z dołączonym formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu lub jego kopią, dowolną formą przesyłki na adres:
      Grapil Grażyna Sobieraj Sp. j.
      al. Niepodległości 80
      64-920 Piła
      z dopiskiem "Reklamacja".
    2. Reklamowany produkt musi zostać przekazany niezniszczony.
    3. W sytuacji, gdy otrzymany przedmiot posiada wadę i ujawni się ona w ciągu 2 lat od jego otrzymania, wymienimy wadliwy towar na wolny od wad lub tę wadę usuniemy. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wcześniej wymieniany lub naprawiany.
    4. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zawierającej reklamowany towar.
    5. Informacje dotyczące rozpatrywanej reklamacji będą kierowane na podany adres e-mail lub numer telefonu. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny (666 076 675) lub mailowy (kontakt@grapil.pl).
  2. Warunki zwrotu
    1. Zgodnie z obowiązującym prawem, mają Państwo 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, prosimy o odesłanie produktu wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy i dowodem zakupu lub jego kopią, dowolną formą przesyłki na adres:
      Grapil Grażyna Sobieraj Sp. j.
      al. Niepodległości 80
      64-920 Piła
      z dopiskiem "Zwrot".
    2. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
    3. Jeśli okaże się, że zwrócony towar ma uszkodzenia mechaniczne lub występują w nim braki elementów, które stanowią jego integralną część, oświadczenie zostanie uznane za nieważne. 
    4. Zwracany produkt powinien zostać zapakowany w sposób, który zapewni brak uszkodzeń w trakcie transportu. 
    5. Przyjmujemy przesyłki odesłane tylko na adres siedziby firmy.
  3. Skutki odstąpienia od umowy
    1. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostawy zamówionych produktów z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas.
    2. Zwrot kosztu zamówienia nastąpi po otrzymaniu przez nas przesyłki nie później niż w terminie 14 dni.
    3. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.
    4. Zwrot zakupionych towarów nie wiążę się z dodatkowymi kosztami.
  4. Warunki wymiany
    1. Zakupiony towar może zostać wymieniony. Aby wymienić zakupiony produkt, prosimy o wysłanie go na nasz adres: 
      Grapil Grażyna Sobieraj Sp. j.
      al. Niepodległości 80
      64-920 Piła
      z dopiskiem "Wymiana".
    2. Wymienić można towar, który nie nosi śladów użytkowania i nie został w żaden sposób uszkodzony. 
    3. W przypadku wymiany Klient pokrywa ponowne koszty wysyłki zależne od wybranego przewoźnika.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl